dålig uppdatering

har inte haft tid och inte mått så bra, men mår bättre nu så ska uppdatera lite :)
tisdag: hoppträna jag och det gick SUPER, hur bra som helst!
bra tempo i slutet och allt flöt på :D! är så glad :D

onsdag: vila

torsdag: red dressyr med bommar och verkligen SUPER fin! bra form hela tiden, även mot bommarna, överbommarna och efter. Får rätt avstånd hela tiden! så kul när det går bra :D
blev lite uppdatering! lång dag i stallet imorgon och fixa inför tävlingen på lördag. Blir att hoppa LD+5 och LC ju :)
ni måste hjälpa mig vilket schabrak jag ska ha :(
OCH ni måste bli bättre på att kommentera!! :(
ni får välja mellan dom 2 översta :)

Kommentarer
Postat av: Julia

De två översta schabraken ar absolut snyggast!

och tror att med hans färg han har nu som klippt, blir det snyggast med det mörka. men han kommer sticka ut mer om du har det ljusa.

så egentligen spelar det ingen roll, ta något denna tävlingen och det andra nästa tävling! ;D

2011-02-17 @ 22:42:20
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Haha ha en i den ena klassen och den andra i andra klassen ^^

2011-02-17 @ 23:00:09
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Snadra Steinick Gustafsson

det vit/beiga!!

2011-02-18 @ 01:55:21
URL: http://livetomsandii.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag tror kanske det vita hade passat bäst :)

2011-02-18 @ 09:27:07
Postat av: jacqueline

Något av dem översta :D

2011-02-18 @ 13:59:57
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0