update!

Har hänt lite sedan jag uppdaterade senast (torsdag?) faktiskt haha!
iallafall kan berätta lite vad jag red dom senaste dagarna :)

fredag: red igenom han lätt, finis men sträva imot i slutet.

lördag: tävling!
skulle hoppa LD+5 och LC.
gick super!

LD+5:
super fin på framridningen men när vi skulle hoppa fram tittade han på allt och alla! hoppade med huvudet mellan benen!
väll inne på banan gick det super!
fick lite dålig fart mot 1:an men sen flöt allt på :D!
så blev dubbelnolla och la mig som 2:a men slutade som 8:a med 5 placeringar!

LC:
satte på vanligt bett här i stället för pelham som i första.
super mjuk var han på framridningen och jobbade han i låg form.
sen på framhoppningen var han så tittig igen, inte lika mycket men fortfarande rätt mycket.
väll inne på banan var han lite seg först men var snäll och hopade 1:an sen fikc jag lite bättre fart mot 2:an och 3:an och därefter flöt allt på! fick ett stopp på sista i omhoppningen då jag tog han lite förgivet och sen gjorde jag halt och fick sedan tidsfel men är super nöjd!
kunde inte gått bättre i helgen på mina förväntningar!
är så stolt över han!<3

Söndag:
gick med han i minst 30 min och borstade han länge!
filmer och bilder kommer sen från tävlingen :)

Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN.

sv: nej tyvärr gör det inte det :/ glömde ladda kameran över natten så batteriet dog.. :(<3

2011-02-21 @ 11:49:17
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0