ingen update igår

orkade inte uppdatera igår och hann ej.
men skriver lite nu
Det första jag gjorde när jag kom till stallet sprang jag till mig lilla polle, har saknat han massa!
varit sjuk och inte sätt han på 3 hela dagar :(
iallafall tog direkt in han och så började vi klippa han. tjockis päls hade han men så skönt det var att få av den!
han har liksom varit så seg och inte så posetiv men så fort vi fått av typ halva av pälsen gick jag lite med han så han inte blir för uttråkad och skit som han var pigg haha! sprang bredvid mig och typ trava på stället haha!
aja klippte sedan resten av han och han blev finis! gick med han igen och sedan borstade jag han mycket noga. är viktigt man gör det!! dom får lätt varbölder annars om man inte borstar sina hästar noga :)!!! speciellt efter klippning.
satte sedan på han sadlen och tränsade och skrittade ut en runda med tess, emelie och min syster.
red snowie rundan och han kunde inte skritta en sekund! skulle takta trava aa allt haha, min lilla bus ponny.
han är så söt! ;*
ska äta lunch om nånn timma sedan sticka till stallet.
tänkte jag skrittar snowie rundan igen och går sedan in i ridhuset och rider lite och skrittar sedan av på snowie fast åt andra hållet i stället :).

Kommentarer
Postat av: Topp Ryttarna

Hej!

Är du intresserad av lite smått hästskvaller om de största och även lite mindre bloggar? Då ska du ta en titt på den här bloggen. Här finns det skvaller som du inte vet om. Kommentarer uppskattas alltid och vi hoppas att du följer bloggen sen, (ifall du uppskattar den, såklart!)



- Toppryttarna

2011-01-30 @ 17:44:39
URL: http://toppryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0